niin perinteinen Q&A

Ajattelin päräyttää heti alkuun perinteisen Q&A postauksen, jotta voisitte tutustua muhun vähän paremmin. Mulle voi laittaa lisää kysymyksiä kommentteja- boksiin tai instassa @aivotvuotaa, niin voin tehdä toisen osan tästä!

Kuka oot ja mistä tuut?

Mun nimi on Iina Torkkeli, oon 23 vuotias ja asun Pohjois-Savossa.

Paikkakuntaa en paljasta, sillä tarvitsen yksityisyyttä. Silloin kun live striimasin vielä aktiivisesti ja kerroin asuinpaikastani, niin jouduin kokemaan häirintää, jonka takia päätin kun muutin, että haluan elää rauhassa ja turvassa. 

Ootko opiskellut tai opiskeletko jonkin ammatin?

Valmistuin joulukuussa 2022 Nuoriso- ja yhteisöohjaajaksi. Aion ehdottomasti opiskella tulevaisuudessa lisää, mikäli siihen on aikaa ja opiskelut kiinnostaa vielä. Mahdollinen ala voisi olla Sosionomi.

Lemppari asia elämässä just nyt?

Tavallinen arki. Tämä voi kuullostaa monen korvaan hyvin oudolta, mutta itselleni tämä on uutta.

Välillä pysähdyn hetkeksi ajattelemaan sitä, millaista ennen oli ja miten pystyin elämään niin huonosti ja vastuuttomasti itseäni kohtaan. Minulla ei ollut minkäänlaista rytmiä elämässä, nukuin milloin sattuu ja kävin ylikierroksilla, olin jatkuvasti masentunut tai ahdistunut, söin milloin huvittaa ja mitä huvittaa, en liikkunut sekä join alkoholia viikottain. Olen tehnyt täyden käännöksen elämässäni edelliseen viitaten, enkä edes tiedä enää, että mitä on olla väsynyt kun osaan pitää huolta itsestäni nykyään. Olen ylpeä itsestäni!

Mitä harrastat tai mitä haluaisit harrastaa?

Tällä hetkellä harrastan joogaa, uintia ja tietokoneella pelaamista. Yksi vuoden 2023 tavoitteeni onkin harrastaa enemmän, panostaa liikkumiseen sekä keskittyä kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin. Haluaisin aloittaa padelin, mutta pelikaveri puuttuu vielä. 

Miksi lopetit striimaamisen?

En ole tehnyt vielä lopullista päätöstä lopettamisen suhteen, mutta pikku hiljaa pallo alkaa kallistumaan siihen suuntaan. Vuosi 2022 ei mennyt ihan putkeen ja monen asian summana oli se, että mun motivaatio striimaamiseen loppu kokonaan. 

Mua mietityttää siinä moni asia. Antaako se oikeesti enemmän, kun ottaa? Striimaus alana ei ole helppo, eikä tie kasvamiseen ole yksinkertainen. Suomi Twitch scene on muuttunut paljon vuosien varrella, eikä aitoja tyyppejä arvosteta enää tarpeeks. En halua muuttaa itseäni tai sisältöäni sen takia, että voisin olla tunnettu, tiedetty ja hypetetty. 

1 iso unelma:

Tomorrowland tai Burning man -festari.

Lempi vuodenaika?

Ehdottomasti kesä. Mitä vanhemmaks tulee ja elää, niin sitä enemmän kaipaa valoa ja lämpöä. Tulevaisuuden haaveissa ois joko a) matkustella enemmän tai b) asua ulkomailla.

Lempi ruoka?

Tää on niin paha, koska rakastan ruokaa <3 Jos pitää valita yksi niin, Jarkon paistama pihvi, bataattiranut ja salaatti. 

Lempi e-juoma?

Battery jungled tai mustikka. Tää on mun salainen pahe, josta ehdottomasti haluaisin luopua joku kaunis päivä. 

Lemppari pelit?

Lautapeli: Scrabble. Oon viime aikoina hurahtanu lautapeleihin ihan täysillä ja alkanutkin täydentämään lautapelikaappia. Mulla löytyy Scrabblesta Suomi ja Englanti versio, joita voi vaihdella aina fiiliksen mukaan.

PC: Mulla vaihtelee aina lemppari tietokonepeli ajanjaksojen mukaan. Tällä hetkellä varmaan Csgo, Pubg ja Osrs. Fun fact: Pubg oli mun ensimmäinen fps peli, jota pelasin ja sen avulla opettelin käyttämään hiirtä sekä näppäimistöä. Mulla on myös Pubg peliaiheinen tatuointi. 

PS: The Last Of Us 1. Pelistä on tulossa myös tv-sarja Hbo:lle, jota odotan innolla, sillä itse peli on jo kuin elokuva. 

Minne haluaisit matkustaa?

Balille rentoutumis retriitille, NYC:iin Gossip Girlin kuvauspaikoille, Islantiin kuumille lähteille etc..

Mitä pelkäät?

Murhapodcasteja vaikka kuuntelen niitä päivittäin, väkivaltaa, rekkoja jäisellä tiellä '':D''.

xoxo, aivotvuotaa

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

kreeta 2022 - osa 2

kreeta 2022 - osa 1

the last of us - jakso 3