2012 soitti ja halus takas, niimpä perustin tämän blogin

Ensimmäinen postaus, OMG! Kuuntelin juuri Aki Linnanahteen podcastia, jossa vieraana oli Sara Parikka. Siitäpä se inspiraatio sitten sai alkunsa ja päätin toden teolla alkaa toteuttaa!

En todellakaan tiedä vielä, että mihin tämä Blogi perustuu, sillä muutenkin olen ihmisenä sellainen sekalainen setti kaikkea mahdollista. Sanotaanko näin, että innostun helposti uusista asioista, eikä vie aikaakaan, kun olen matkalla jo kohti tuntematonta. 

Olen kuitenkin kaivannut itselleni jotain uutta luovaa tekemistä sisällöntuottamisen parissa, sillä live striimaus ''urani'' loppui jo ennen kuin se edes kerkesi alkaa. Tai ei koskaan voi sanoa, että ei koskaan enää, mutta tällä hetkellä tuntuu, että haluan tehdä jotain ihan muuta. 

Silloin kuin alotin striimaamisen, luulin että olen hukassa itseni ja elämäni kanssa, mutta nyt huomaan, että oikeasti olen suunnistamisen pisteessä. Mahdollisesti kirjoittamalla itsestäni ja elämästäni oivallan uusia asioita ja näkökulmia. 

Nyt turhat löpinät sikseen ja todellisen sisällön pariin!


xoxo, aivotvuotaa


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

kreeta 2022 - osa 2

kreeta 2022 - osa 1

verta, hikeä ja luksusta