pinterest inspo, its me sunshine

Minulla on muutamia tavoitteita vuodelle 2023, joista yksi on ehdottomasti yhtenäisen vaatekaapin luominen. Olen aina omannut vaatekaapin, jossa on paljon hetken mielijohteesta hankittuja vaatteita, jotka eivät sitten tietenkään sovi keskenään yhteen. 

Minulla on monia syitä miksi haluan päivittää vaatekaappia. 

1. Haluan vaatteita, jotka käyvät yhteen toistensa kanssa. Se säästää aikaa arjessa, eikä tarvitse kärsiä turhista asu-ahdistuksista.

2. Haluan eroon epäkäytännöllisistä sekä epämukavista vaatteista. Haluan tilalle mukavia ja oikean kokoisia vaatteita. Useimmilta varmasti löytyy niitä vaatekappaileita ''jos ja kun''. Höpö höpö, sitä päivää ei tule ''jos ja kun''. 

3. Vaatteita ei oikeasti tarvitse paljon. Minulla on esim. nyt kaapissa 10 hupparia, joista käytän paria aktiivisesti, eli voisin ihan hyvin luopua kaikista lopuista. Eipähän pöyttyisi vaatteet ja kaapit turhaan!

Mielessä on vaikea jäsennellä tyyliä, jonka takia otin avukseni Pinterestin ja loin sinne taulun tyyliä varten. Minulle on tärkeää, että tyylini perustuu rentouteen, sillä olen itsekkin hyvin rento ja vähän sellainen ''mitäs tuosta'' tyyppi. Rento ja hillitty tyyli sopii jokaiseen tilaisuuteen. 

Tässä pientä pintaraapaisua tyylistäni, jota aion hakea ja toteuttaa.


xoxo, aivotvuotaa

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

kreeta 2022 - osa 2

kreeta 2022 - osa 1

verta, hikeä ja luksusta